onsdag 9 december 2009

Snörvel!

Sötaste systrarna

Bondinbella

ET phone home

I brist på ett liv så slänger jag in lite bilder på Friditott. Jag är fortfarande hopplöst snuvig och deppar snart ihop totalt. Vädret utanför dörren hjälper inte mitt humör heller direkt. Nä ge mig massor med snö (ändå Uffe som skottar) och en snuvfri näsa. Träningsstarten blir flyttad från idag till på fredag, imorgon har jag inte tid för då står julklappsshopping och tandläkarbesök på agendan.

Trevlig lillördag på er alla!


2 kommentarer:

Annelie sa...

Hon är verkligen vacker som en dag lilla Frida!

Hoppas ni har det bra!

Krya på dig!

Emma sa...

Sötnosen:) Tur du får komma på gofrukost på fredag hos oss då:)och sen partyt.. bara trevliga saker på din agenda:) haha kom förbi på julklappsshopping och säg hej:) puss