fredag 11 december 2009

Fullt upp!


Lisa, Frida och Frans hugger in på gofika!



Idag har varit en intensiv dag. Började med frukost hos Emma 30 min efter vi vaknat. Super mysigt att bli bjuden på frukost sådär och mumsigt! Nästa gång är det nog min tur. Sen bar det av hemåt för att stoppa lite mat i lillans mage och natta henne och sedan sticka iväg till gymet. Har ju haft uppehåll i 2½ vecka på grund av denna eviga snuva. Det gick rätt bra faktiskt, fast vi tog det lite lugnt. Hoppas på att bli friska nu. När jag kom hem så dök mamma och pappa upp. Det var så kul att få träffa dem, känns som att det var länge sedan. Pappsen har fått en otäck sjukdom som börjar på C och nu har han även feber och såg trött ut. Krya på dig pappa! Nu är bonusarna här med sina killar och vi laddar för Idolfinal.


Mumsigt!


1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som du haft en bra dag vännen min!!=) Å jag tänker på dig å din pappa...:( Hälsa han krya på sig från mig med :) Ses imorrn å visst tar vi på oss spenderarbrallorna då?? ;) Kramen