fredag 1 april 2011

Blomster bröllop


Fick ett meddelande av maken igår, jag skulle ta vägen förbi Holmsunds blommor på vägen hem från jobbet. Han hade ringt dit dagen före och sagt att han vet noll och inget om blommor och att floristerna fick fria händer. Han hälsade även att blommorna skulle till "Lillkråkan". Såklart att Margareta visste att det var jag och visade enav sina duktiga tjejer min blogg och bilden på min brudbukett.

Korrrrrs med glad jag blev när jag såg arrangemanget! Jag som aldrig fick njuta av min bukett i Thailand då den både tog stryk av värmen och kändes lite otymplig att kånka hem på planet. Nu får jag njuta i massor. Uffe har sina ljusa stunder han!

4 kommentarer:

Annelie sa...

Men gud så snyggt!

Fru Rosenknopp sa...

Så gulligt! Och fint arrangemang :) De är riktigt duktiga och har så mycket fint på Holmsunds Blommor. Vi är rätt flitiga besökare där, Vi också, när Vi har någon att fira. Och Era Bröllopsfoton är verkligen jättefina!
Hoppas Ni får en fin helg!
//Maria next door

Unknown sa...

Tänk vad han kan herr Larsson ibland! :-) Suuuperfint!

Maria sa...

Superfint! Kan man bli annat än glad över en sån present! =)