lördag 26 mars 2011

Veckan som gått.

Vilken vecka jag haft. Tidiga mornar och sena kvällar. Två 12 timmarspass på jobbet, föräldraråd och avdelningsmöten. Tar ut sin rätt! Men bra saker har veckan fört med sig också. Jag har fått snusa lite på lilla Nora, veckans höjdpunkt, jag har träffat kompisar som jag inte sett på evigheter och jag har fått löneök. Trevligt!

Jag har även fått tummen ur och gått till sjukgymnasten. Verkar som att min ryggrad är lite roterad och att jag har en glipa mellan nyckelben och axel. Detta ska visst vara anledningen till varför jag har lust att amputera höger arm några gånger i veckan. Jag har fått order om att uppsöka en läkare, eventuellt röntga axeln och träna axeln enligt ett träningschema som sjukgymnaten gett mig. Dock har jag fått förbud att göra något över axelhöjd så som putsa fönster, hänga gardiner och styrketräna. Jag ska helst låta bli spinning och Zumba också då jag anstränger axeln på fel sätt. Får inte strecha axeln över huvudtaget typ. Kul kul.

Men nu är det helg och ikväll ska jag på tjejfest med utgång, det ni! Nu ska jag bara nojja över vad jag ska ha på mig och hur fan man beter sig ute på krogen, var ett år sedan sist!

Inga kommentarer: