onsdag 25 november 2009

Bacon?


Kände mig råhängig igår, men åkte trots allt in till stan för ett tanläkarbesök (som kommer att stå mig dyyyyrt, tack för den Robertsfors folktandvård) och sedan var tanken att vi skulle gå ut och äta på restaurang. Nu blev det inte riktigt så. Nä det blev en salladsbytta från Nattöppet och raka spåret hem.

Visade sig att jag hade feber och hostan kom som ett brev på posten. Tror ni förresten att man fick en lugn sovmorgon för det? Icket! Men nu har jag i alla fall skickat ut maken med dotter i det härliga gråa väderet. En av två var superlycklig, en av två gick ut motvilligt. Nä nu ska jag ringa till mamma och berätta hur jättesjuk jag är så man kan få lite sympati. Mamma är bäst, speciellt när man är just JÄTTEsjuk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men fy, har Du åkt dit nu..!
Usch så jobbigt. Hoppas lillan klarar sig och att Du tillfrisknar fort. Själv är jag åter på jobbet och börjar väl bli smått msk igen ;)
//grannen maria

Unknown sa...

Krya på dig vännen min!