fredag 9 oktober 2009

It's a Friday!


Jaha då var det fredag då. What to do? Är så innåt h-vete trött så jag tror bestämt att jag ska ta en tupplur medan Frida sover. Men en tur till gymmet ska jag nog pressa in i mitt tajta schema. Var där i förrgår med Kata och det var inte fullt så skräckinjagande som man skulle kunna tro. Vågade mig till och med att springa några få minuter på löpbandet och hör och häpna det kändes riktigt bra. Så idag ska jag se om det bara var en engångsföreteelse, ska prova mig på att springa hela 3 minuter!!!

Ikväll kommer i alla fall hela familjen hem även den utflugna bonusdottern. Vi ska käka tacos och bara mysa med varandra. Kanon! Berättade för Frida att "snart kommer Matilda, Hanna och Jenny" och hela Frida log stort och tittade mot dörren. Gissa om denna tös är kär i sina systrar, blir skönt för henne att få rå om dem i två veckor. För er som inte vet så bor Hanna och Matilda hos om två veckor i stöten nu och två veckor hos mamma. Det var deras beslut och det känns väldigt bra. Det blev som aldrig någon vardag när de var här varannan vecka och för dem känndes des som att de inte gjorde annat än att packa upp och packa ner sina saker.

Nä nu gott folk tar vi helg (som om det är något utöver det vanliga när man bara är hemma och gottar sig hela dagarna)!


1 kommentar:

Fru Rosenknopp sa...

Hemmamys hos Er också hör jag..! Hos oss blir det att se Idol tillsammans med töserna tre, lite chips & dipp och allmänt 'slapperi'. Så skönt med fredag! :)

Trevlig helg!
//Maria next door