söndag 20 september 2009

Ere cykelfest eller ere cykelfest?




Igår vare cykelfest här i byn. Vi fick äran att bjuda 3 par på förrätt. Det var mycket trevligt och alla verkade gilla min räkbakelse. Det enda dumma var att jag inte gjorde fler, hade varit mumma idag. Vi fick mycket gott på både varmrätten och efterrätten och vi har träffat mycket trevligt folk. Tur att mamma sov här inatt så jag fick sova ut till tio. Har behövts lite extra energi idag då lillan har 40 graders feber (eller som brorsdottern sa: 40 kronors feber och fick äta bensin :-)). Blir genast nojjig när Frida är så sjuk. Så inatt sover jag i hennes rum för att hålla koll. Nu ska jag fortsätta se "män som hatar kvinnor" med de andra i familjen.

Trevlig söndagskväll på er alla!

2 kommentarer:

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Ser verkligen gott ut. Snygg skål på bordet;)

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Glömde säga: Krya på er.