fredag 11 september 2009

Blodtörstande!

Tja, jag vet inte om jag ska tacka Elin eller inte för att jag fått låna Twilightböckerna. Somnade 03.30 inatt. Delvis för att jag inte kunde sluta läsa. Delvis för att jag är så barnsligt mörkrädd. Speciellt då när Uffe jobbar natt och jag och Frida är ensamma. Brrr...det hjälpte inte att läsa om vampyrer heller.

Första boken är utläst och andra är påbörjad. Mycket bra läsning för er tjejer som i hjärtat aldrig blir äldre än 16 (åtminstonde när det kommer till romantik och tjejfilmer).

Nu har jag tagit mig en dusch, satt på mig fredagskjolen (på allvar, har sett ut som en hemlös hela veckan så det var dags att piffa upp sig lite). Nu ska här bakas pizza med alla barnen och Uffe såklart. Det blir en myshelg med familjen och laddning inför nästa helg då det är cykelfest. Vi fick förrätt, tips på godsaker mottages mer än gärna.

Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer: