söndag 9 augusti 2009

Myskväll!

Igår hade jag och maken en riktig myskväll. Vi käkade middag på Bishops på deras uteservering. Så härligt. Eftersom det var Uffes födelsedagspresent från mig så fick han dricka öl...och jag vatten. Precis som förra året. Hade dessutom en klänning på mig som jag köpte när jag var gravid så it was like a walk down memory lane. Kände mig lite i det gravidsta laget. Sen såg vi i alla fall Linje 1 2 3 kapad. Den var helt ok. Tanken var att vi skulle se Public Enemies men vi hade kollat fel när det gällde tiden, så det var bara att gilla läget. Egentligen är jag inte speciellt brydd vad gäller filmvalet på bio, bara mysigt att vara där.

Sen blev det film i soffan "Jag minns fortfarande vad du gjorde förra sommaren" *haha*. Uffe somnade och jag blev mörkrädd (måste nog söka för den).

Nu ska vi på byggmax och handla. Vad vet jag inte för jag slutade lyssna inom loppet av 3 sekunder när maken började prata om skruvar och muttrar.

Trevlig söndag på er alla!

Inga kommentarer: