måndag 8 juni 2009

Kärringweeknd i Schtaaan

Fy fasiken så trevligt vi haft. Alltså, jag, Linda och Marlene drog ju norröver i fredags för en helg av lugn och rekreation, gick ju sisådär, men sovit har vi gjort. Mer än vi gjort de senaste 10 månaderna i alla fall. Lovely.

I fredags när vi kom fram käkade vi en mumsig pizza och drack rom & cola. Gott gott, sen piffade vi oss i vanlig ordning med spackel och locktång (brännde mid utavbara helvette på locktången, har tre blåsor som bevis). Sen blev det utgång med Lindas kompis Anette på Club Soda. Skulle visst varea +30 där, men jag tror att någon missuppfattat det hela för det var mer som +50. Whatever! Kul var det i alla fall, fastän åldern var hög och musiken medelmåttig. Käkade nattamat, fick dåligt samvete över att jag ätit nattamat och åkte hem. Brudarna somnade kl 2!! Och sov till 10.15!!! Det ni!!!

I lördags så åkte vi till bodaborg. Så himla skoj det var. Skrattade mig harmynt på kuppen. Jobbigt var det också och jag har många blåmärken som bevis på att vi jobbade hårt. Vi hade tänkt gå ut och käka på kvällen, men bestämde oss för att det skulle vara skönare att ligga och fisa i soffan. Så vi köpte med oss pasta hem och såg på förlossningar på tv. Kl 23 somnade vi och vaknade kl 10.15 (magiskt klockslag det där).

Sen åkte vi hem till våra skruttungar. Frida har feber och har hållit mig vaken hela natten, välkommen tillbaks till verkligheten, tur man fått vila upp sig lite!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, gud vad härligt det låter. Det var du värd min vän! :-)

Krya på lillskruttan nu!

Anonym sa...

Snygg bild på mig du la in!! Thank you! =)
Men jäklar vad skoj vi hade!
1 gång/år sa vi va!!! Tror vi tar nästa snart igen, har ju sjuka barn! Kram kram! =(
/Linda